Pollys sele är här! :D

Nu har Pollys sele äntligen kommit! :D Efter att jag hade ätit lunch så såg jag postbilen utanför fönstret. Jag tänkte: nu har Pollys sele säkert kommit! :) Lisa Jönedal från Tallbackens selar och koppel där jag beställde Pollys sele sa att den säkert skulle komma idag. Så jag gick ut till brevlådan. Först såg jag bara vanlig post och tänkte: va fan! Har den fortfarande inte kommit?! Men sedan såg jag brevet ligga där. Den låg längst ner så jag såg ju inte det först.
Det stog: Tallbackens selar och koppel. Emelie Bäckman och ja adressen. Gud vad jag blev glad! :) Sedan gick jag till kaninboden och tog ut Polly och provade henne selen och den passar perfekt! :D Så himla bra! :)
Såhär ser Pollys sele ut! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0