Ska snart rida! :)

Nu ska jag snart rida! :) Vi behöver inte åka förns klockan fem så det är ett tag kvar! ;) Men jag är ombytt och klar och sedan hade jag innget att göra så jag tänkte passa på att blogga! ;)
När jag kom hem så tog jag ut och hoppade med Theodor och Fluff! :) Båda var lika duktiga som vanligt! :) Men ja...juste, jag har ju köpt två st lektioner av en som heter Fanny Östlund i stallet och det är den 5:e maj alltså inte den här lördagen, men nästa lördag och sedan lördagen den på! :) Alltså 12 maj! :) Och då ska det ju vara förberededande hoppning på den 6:e maj och hoppning på den 12:e så jag får hoppa två ggr eftersom vi troligtvis ska ha förberedande idag eller nästa gång! ;) Så det ska bli kul! :) Det kostar 500 kr så ska ge henne det i stallet! :) Men nu måste jag snart åka till stallet, så hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0