Svaren på frågorna!

Här kommer mina svar på frågestunden! :)

Sarahs frågor:
1: Favorit häst på MP
2: Vad skulle du ta om du fick välja mellan häst och hund.

Svar:

1. Snowberry
2. Hund.


Nattis frågor:
1. Vrf skriver du typ bara om Theodor på din blogg??

Svar:

1. För att jag älskar honom mest och jag tkr jag inte bara skriver om Theodor?

Zinjas frågor:

1. Vad heter du?
2. Vad kallas du? .
3. Vad vill du bli kallad?
4. Födelsedatum?
5. Stjärntecken?
6. Lunar?
7. Msn?
8. Helgon?
9. Vart bor du? .
10. Vad har du för mobil? .

11. Har du en egen dator?
12. Vilka är dina bästa vänner?
14. Vad ska du göra i sommar?
15. Favoritfärg?
16. Turnummer?
17. Vad älskar du mest?
18. Intressen?
19. Favoritband/artist?
20. Favoritlåt?

21. Namnsdag?
22. Vad skulle du vilja heta?
23. Vad heter du på din msn just nu?
24. Hur många online?
25. Vem är din 15;onde online?
26. Vem har du blockat?
27. Hur många olika grupper har du?
28. Har du några olästa mejl på hotmail?
29. Har du några nya kommentarer på bloggen?
30. Isf hur många?

31. Hur ser din drömkille/drömtjej ut?
32. Beskriv ditt hår?
33. Har du några piercingar/tatueringar?.
34. Vart skulle du bo om du fick välja?
35. Bor du i lägenhet eller villa?
36. Vilken färg är snyggast på kläder?
37. Vad har du på dig?
38. Har du något i håret just nu?
39. Vad har du gjort idag?
40. Vad ska du göra imorgon? .

41. Hur mår du just nu? .
42. Hur brukar du annars må? .
43. Är du sjuk? .
44. Har du ont nånstans?
45. Har du gått till tandläkaren detta året?
46. Vad heter din syster?
47. Har du några syskon?
48. Vilket är ditt favoritdjur?
49. Äter du ofta godis?
50. Vilket är ditt favoritgodis?

51. Vad är det finaste som finns?
52. Vilken är din favoritdryck?
53. Vilket är ditt favorit tv-program?
54. Vilken är din favoritveckodag?
55. Vem är din förebild?
56. Vad är bäst med dig?
57. Har du nagelack?
58. Hatar du någon just nu?
59. Vem hatar du?
60. Har du kysst en apa?

61. Vilket husdjur skulle du vilja ha?
62. Är du allergisk mot något?
63. Har du något nytt gästboksinlägg på bloggen?
64. Hur många inlägg har du skrivit?
65. Tänker du välja någon bild till detta inlägg?
66. Vilket band är det sämsta som finns?
67. Är du kär? .
68. Isåfall i vem?
69. Vad är din civilstatus?
70. Är du cool?

71. Är du homofob?
72. Är du medlem på någon annan sida än blogg.se?
73. Isåfall vilken/vilka? Facebook, msn, kamrat.se (lol), unatstorm (finns det ens kvar..?)
74. Vilket är det fulaste tjejnamnet? -
75. Vilket är det fulaste killnamnet? -
76. Har du varit hos frisören det här året?
77. Använder du nagellack?
78. Har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster?
79. Har du eget rum?
80. Har du en dubbelsäng?

81. Har du en egen platt tv?
82. När flyttade du senast?
83. Vilken stil har du?
84. Vilken kändis skulle du vilja gifta dig med?
85. Vilken kändistjej har snyggast kropp?
86. Vill du bli känd? .
87. Skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad?

88. Har du hoppat studsmatta det här året?
89. Vilken är den godaste frukten?
90. Äter du grönsaker varje dag?

91. Dricker du så mycket vatten som man ska?
92. Är du underviktig, normalviktig eller överviktig?
93. Hur lång är du?
94. Är du nöjd med dig själv?
95. Vad är du bra på?
96. Har du en egen hemsida?
97. Är du medlem på den engelska bilddagboken?
99. Vad är klockan just nu?
100. Är det jobbigt att svara på frågor?

Där var mina frågor :)

Svar:

  1. Jag heter Emelie.
  2. Melli.
  3. Vet inte.
  4. 15/4
  5. Vet inte! :P
  6. Ja, [email protected].
  7. Ja
  8. Sofia.
  9. I sommar ska jag tävla med kaninerna, åka till mintt landställe. Bada och sola och ja allt man gör på sommaren.
  10. Laimegrön.
  11. Ja, 15.
  12. Mina kaniner och min familj.
  13. Rider, spelar blockflöjt och kaninhoppning.
  14. The Ark (förut) Stillwater från fillmen Almost Famous.
  15. Har faktiskt ingen favoritlåt! :P
  16. Vet inte när jag har namnsdag.
  17. Vet inte. :P
  18. Emelie?
  19. Vet inte.
  20. Vet inte.
  21. Ingen.
  22. Inga.
  23. Nej.
  24. Nej.
  25. Inga.
  26. Han ska vara snygg, söt osv.
  27. Eh. Blont, trassligt.
  28. Nepp.
  29. Vet inte.
  30. Villa.
  31. Rosa, lila, gul osv.
  32. Jeans och tröja.
  33. Nej,
  34. Varit på Cosmonova på Naturhistoriska museét.
  35. Bra. :)
  36. Bra?
  37. Lite förkyld.
  38. Nej.
  39. Ja.
  40. Sarah.
  41. Ja, en syster och en halvbror.
  42. Häst, hund och kaniner! :)
  43. Varje Lördag.
  44. Djur.
  45. Min favorit dryck är cola och sprite. :)
  46. På bar gärning och 112 på liv och död.
  47. Lördag.
  48. Ingen är min förebild.
  49. Eh? Inget?
  50. Ja, men inte nu.
  51. Eh nej?!
  52. Har alla husdjur jag vill ha förutom hund! :)
  53. Nepp.
  54. Nej.
  55. 772 inlägg. :P
  56. Japp. :P
  57. Typ The Ark! :P  och Lordi!
  58. Nej.
  59. Ingen.
  60. Bas tror jag?
  61. Inte vet jag.
  62. Nej?
  63. Ja, fb, Youtube.
  64. Vet inte.
  65. Vet inte.
  66. Nej.
  67. Ibland.
  68. Rullgardin.
  69. Ja.
  70. Nepp.
  71. Nej.
  72. Har aldrig flyttat i hela mitt liv! :P
  73. Inte vet jag? :P
  74. Ingen.
  75. Jag vet inte? Du ställer så kostniga frågor!
  76. Nej.
  77. Vet inte ens vad det är! :P
  78. Ja.
  79. Persika, päron.
  80. Ja, typ.
  81. Jag tror det. :P
  82. Underviktig, men det är för att jag har hjärtfel.
  83. 165 cm.
  84. Japp. :)
  85. Vet inte! :P
  86. Ja det har jag. http://strawberryshoppkaniner.weebly.com/
  87. Nej.
  88. 16.20.
  89. Ja, på dina för du ahr så himla många!!! Och jag vet att jag har i fel ordning eller ja...du vet nog. Men du får tåla med det!

 

Karins frågor:

Gillar du skräck filmer?
Vad är ditt bästa betyg i skolan, och i vilket ämne?
Har du ofta hört att du är konstig/annorlunda?
Vilken hoppkanin gillar du mest? Förutom dina.
Favorit blomma?
Vad läser du för B-språk?

Svar:

  1. Inte så mycket.
  2. C i Svenska.
  3. Nej.
  4. Misspinkys Twinkling star som är död! :(
  5. Ros.
  6. Sv/En. Engelska +.

 

Kajsas frågor:

Är du bra på att baka?
Blir du lätt sur?
Har du någonsin varit tillsammans/ihop med någon?
Är du populär i skolan, på tävlingar?
Är du avundsjuk på någon/några? I så fall vem/vilka?
Är du bortskämd?
Varför andvänder du bilder från google på din blogg?

Svar:

  1. Ja det tror jag. :)
  2. Ja! :P
  3. Nej.
  4. Nepp.
  5. Är inte avendsjuk på någon.
  6. Nej.
  7. För att jag gör det?

Tildas frågor:

Skulle du låta andra i din klubb tävla dina kaniner? Utom Nattis, Frida med syrra.

Vad tycker du är viktigt hos en kanin?

Finns det någon i din kanin klubb som du inte gillar? Isåfall vem?

Varför parar du alla dina honor med theodor, låna in en bättre hane! :)

Svar:

Kanske :)

Den ska vara söt, charmig snäll. :)

Ingen faktiskt :)

För att han är duktig i hoppning? Han har kommit upp i medel nu.

Annas frågor:

Här är mina frågor:
Vad brukar du tänka på innan du tar en kull? (Ska ta en kull själv, undrar därför)
Hur många kaninhinder har du och vilken är ditt favorithinder?
Vad heter fodret du ger dina kaniner?

Svar:

Jag brukar inte tänka så mycket. :P Men det viktigaste är väll att man ska ha några köpare och att man kan om kaniner.

Jag har runt 20 hinder! :P En del använder jag dock inte för att de är sönder, men ska fixa de i vår. Mitt favorithinder är bron och A:et.

Emmas frågor:

hur gammal är du?
favorit mat?
favorit färg?
vilken kanin är yngst?
vilken kanin är äldst?
hur många kaniner har du?

Svar:

Jag är 14.

Kyklingspett med jourdnötsås. Oxfilé med bearniesås. Spagetti med köttfärsås.

Laimgrön.

Alla är runt ett år.

Theodor är äldst.

8 st.

Emmas frågor.

är kommer några frågor:
Vilken är din favorit kanin av alla dina?
Vill du ha hund?
Har du varit etta i en kanin tävling någon gång?
Vilket är ditt favoritämne i skolan?
Gillar du fiskbullar?

 

Svar:

Theodor.

Ja det vill jag.

Japp det har jag. :)

Bild och slöjd.

Sådär! :)

 

Så, nu har jag svarat på alla frågor! :) Hej då!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0