Tjing!

Nu har vi lunchrast! Vi har haft Svenska, Slöjd och Matte! :) På Svenskan pluggade alla Hemkunskap istället för Frida var hemma med sjukt barn. Efter Svenskan var det ju Slöjd och jag är somsagt nästan klar med min lappkudde. :) Ska bara göra ena sidan, men sedan har den blivit sne på den vänstra sidan så måste fixa till det först innan jag kan sy ihop båda sidorna och sedan lägga bommul i så att det blir som en kudde! :)
Sedan hade vi Matte och jag jobbade med Area och Omkrets, det gick ganska bra! :) Sedan var det lunch och sedan hade vi lunchrast. Då gick jag och Sofia ut och kollade om det hade kommit upp några vitsippor i den såkallade skogen som finns på våran skolgård och det hade det, så imorgon och i övermorgon ska vi vara ute och fota de och en massa annat! ;) Det ska bli kul! :)
Snart börjar Engelskan och sedan har vi Sv/E och sedan slutar vi. Men nu börjar vi snart, så hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0