Tjingeling alla bloggläsare! :)

Tror ni vet vad vi har nu! ;) LUNCHRAST! :P Hehe, aa. Vi har haft Engelska, Idrott och So! :) På Engelskan spelade jag in min Rewiew! :) Man ska göra en presentation om filmerna vi såg! :P Hehe, vi såg Nalle phu filmer (som jag inte har berättat) men det gjorde vi i allafall på de tre senaste Engelska lektionerna. Jag och Sofia går ju till Ullis på Engelskan eftersom vi inte har E i det! :P Men iallafall...när man hade kollat klart på filmerna så skulle man göra en presentation på Engelska såklart om den filmen. Man fick antingen presentera muntligt eller spela in. Valde ju såklart att spela in! ;) Så det gjorde vi idag! :) Efter det var det Idrott och det var ju Handboll som stog på schemat idag med! :) Vi kommer hålla på med det inom Idrotten ganska långt framöver! :) Det gick väll bra! :) Sedan var det ju So och då kollade vi på allas So filmer som vi hade gjort! :P Jag skämde ut mig typ! :P Hehe...men ja. Nu har vi ju lunchrast och efter det är det No och sedan är det helg!!!! :D Så skönt! :) Imorgon är det tävling!!!!!! :D Längtar, längtar och längtar!!!!! Det var ju tre hela veckor sedan sist! :( Men det ska bli jättekul! :) När jag kommer hem så har nog min kamera kommit! :D Eller så får jag den ikväll! :D Men ja...nu ska jag nog börja avsluta, bloggar mer efter skolan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0