Tjingeling bloggen!

Nu har vi lunchrast! :P Vet inte hur många inlägg jag har med lunchrast egentligen men jag vill fortsätta blogga om lunchrasterna! :P  Tycker ni att jag ska fortsätta med det och vad tycker ni egentligen om alla inlägg med lunchrast?! Jaja...
Första lektionen var Idrott och det var handboll som stog på schemat. Det var rätt kul och det gick väll bra! :) Sedan hade vi Svenska och då kollade vi klart på Romeo och Julia. Jag tycker att den inte var så bra...
Vi skulle ju egentligen kolla klart på filmen på Måndag, men jag blev lite dålig där mot eftermiddagen så jag kände inte för att boka om taxin så att den kom halv fyra istället...
Så jag åkte hem! :P
Efter Svenskan hade vi So och jag och min grupp spelade in den sista scenen så nu är det bara at klippa som återstår! :) Sedan hade vi No och där pratade Johanna om miljförstöring i en timme -.- Vi fick också reda på att efter påsklovet så ska man komma på idéer om hur man ska spela in filmen och så. Vi ska ju göra en film om miljöförstöring också! :P
Sedan var det lucnh och vi fick påskbord idag! :D Det var så gott! :P Man fick ta påskmust också! :) Mums!
När lunchrasten är slut så ska vi ha Matte och sedan Musik! :) Men ja...nu ska jag nog avsluta! Hej då!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0