Tränat kaninerna m.m! :)

Nu har jag tränat kaninerna! :) Jag tränade Fluff och Piggelin. Båda gick jättebra och var jättefina. :) Piggelin kan typ lätt så där hade jag fel! ;) Nej men jag ska inte starta henne i det förns i sommar för hon behööver träna på det ganska mycket! :) Men ja...
Innan jag tränade kaninerna så tränade jag Theodor lite och sedan åkte vi till Älta centrum, vi handlade mat, hämtade våra ridbyxor som vi har köpt på nätet och beställde pizzor där. :) Det fanns inte kebab där, men beställde en Hawaii pizza! :) Sedan kom vi hem och åt pizza och min var jättegod! :) Efter det tränade jag och Sarah kaninerna! :) Det kändes lite konstigt att det var snö IGEN och jag blir ärligt talat skitsur om det är snö imogon...men man kan ju som synd nog inte bestämma över vädret! :P Det skulle ju vara väldigt bra! :P Men ja...
Nu ska jag göra lite annat så, hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0