Varit på sjukhuset!

Tjing allihopa! Nu har jag och mamma nyss kommit hem från sjukhuset! :) Först åt vi lunch och jag tog lax med potatis och skagenröra! Så gott! Sedan tog vi hissen upp till ortopeden. Där underkökte mig och så där! :) Det vart lite pinsamt för jag fick ta av mig kläderna, men inte underkläderna såklart! :P Men det var ändå lite pinsamt, men de måste ju kolla så att alla kroppsdelar var ok och det var de ju! :P Sedan gick vi ner där vi åt lunch igen men då fikade vi bara. Då tog jag en glass. Jag tog en Calippo Shots! :) Den var jättegod! Ni vet, det var en sådan här glass som det var issglasskulor i en burk och de var jättegoda! :) Det var Jordgubb och Lemon så det var ju gott! :) Sedan åkte vi hem! :) Och juste! När vi var där på sjukhuset och väntade på att vi skulle komma in på ordtopedavdelningen så spelade jag ett spel på mammas mobil som är jätteroligt. Så när jag höll på med det så kom det ett sms. Det stog sms från Posten! Sedan stog det: Ditt paket från Netonnet AB finns nu på Oxelvägen nära Älta! Så nu har kameran kommit! :D Den finns alltså nu på posten och vi ska hämta den efter att pappa har kommit hem från jobbet och sedan ska vi även hämta hindret som jag har beställt och våra nya ridbyxor! :) Jag beställde ett par gråa ridbyxor men de var för stora så vi var tvungna att skicka tillbaka de och beställa nya! :)
Men ja...snart ska Tessie komma och sedan ska vi ju gå till kiosken för att se gå facklatoget ner till brasan! :) Det ska bli så kul! :) Men nu ska jag nog gå ut och hoppa med kaninerna, så hej då! :)


Det var en sådan här glass jag åt! Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0