Är typ sjuk :/

Japp. Då är man sjuk dåra. Eller typ iallafall. Vaknade med att jag hade ont i halsen i natt och det var skit jobbigt. Kunde inte somna om så jag fick gå upp och dricka Te. Sedan kunde jag iallafall somna om. Nu har jag inte ont i halsen men jag har ont i bröstet. Inte det, men det andra som man också kan säga är bröst. Det gör skitont och när jag tar ett djupt andetag så gör det jätteont! Så jobbigt! :( Hoppas verkligen det blir bättre, så jag antar väll att idag blir det bara att ligga inne med datorn eller något. Jag tror att jag fick ont där för att jag gick med blöt bikini överdel igår och så var det kallt igår också. Så det var nog därför! :( Det måste vara bättre imorgon. Nu orkar jag inte blogga mer, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0