Första skoldagen :/

Idag började jag somsagt skolan och första skoldagen sög rent ut sagt! Nej! Där ljög faktiskt! Det var jättekul att få träffa kompisarna och speciellt Sofia som är min bästis! :) Jag trodde ju att vi hade "vanliga" lektioner, men det var bara lekar och så var det mest bara chill! Ganska kul var det med! :) Vi gick också igenom schemat och då fick vi reda på att vi kommer sluta kvart i fyra två dagar! Suck! :( Vi slutar kvart i fyra på fredagar. Vilka göra det liksom?! Blir så arg och irriterad. Men man får väll stå ut antar jag. Men ändå!!!!!!! På åtminstone Fredagar så borde vi få sluta tidigt som man brukar göra tycker jag. Hoppas de ändrar... :(
 
Efter skolan så var det två tjejer som skulle köpa en kaninunge från Pollys kull. Så vi mötes vid en pizzeria alldeles i närheten där jag går av bussen när jag åker hem från skolan och sedan gick vi hem till mig och så fick "Plopp" som jag kallade den för komma till ett nytt och bra hem! :) Det kommer kännas så tomt när alla har flyttat! :( Inga glada små kaninungar som kommer rusandes fram till mig när jag ska ge de mat! Men jag har ju behållt en och det är ju Smulan! :) Är 100 % säker på att hon är tjej nu! :D Så jag ska behålla henne!
 
Igår kom det också en familj som skulle köpa två st så nu är det bara två kaninungar kvar! :) De kommer ut här på bloggen när leveranstiden är inne tänkte jag! :) Aja...det var bara det jag ville säga. Ha det bra så kanske jag slänger in ett inlägg senare idag! Hej då! :)
 
 
Candy på Hågelby! Fler bilder kommer snart! :)

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hur gamla är ungarna?

Svar: De är snart två månader! :)
Emelie Bäckman

2012-08-20 @ 21:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0