Gätbloggning 1

SÅ detta är min gäst bloggning ;) : Eftersom att Emelie har JÄTTE JÄTTE fina kaniner så skulle jag cilja köpa en av hennes kanin hanar!! Men tyvär så får jag inte.. :( Vill eller ska nog åka och se när Emelie BÄCKMAN tävlar!! :D Antingen tävla imot henne >;) eller bara heja :)  Så kn du typ säga vart man anmälersig eller så för skulle vara kul. Jajjamen. Och bilden du ser är min idolbild ;D Önska jag fick se dina kaniner på RIKTIGT! Och en till bra sak om dig är att du rider som jag! :D Aja vill bara(eller inte bara men) säga att du är bäst och har nog bäst kaniner oxå! :D <3
 
Hon gjorde denna fina bild till mig också! :) Tack! <3
 
Har redan sagt en masvis med gånger var jag anmäler mig, men kan länka igen! ;)
 
http://www.webvoter.net/se/community/index.php?community_id=5973

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kan du göra ett videoinlägg där du visar 3 saker som du tycker mycket om? :)

Svar: Visst! :)
Emelie Bäckman

2012-08-25 @ 16:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0