Gått ut med Iston! :)

Nyss kom jag hem från en långpromenad med Iston! :) Den var så härlig och Iston var så duktig! :) Vi gick på ängar och hade det mysigt! :) Jag längtar tills jag får tillbaka min kamera så att jag filma honom och då ska jag göra filmer och lägga ut på Youtube om honom också! :)

Idag ska jag inte göra så mycket annat än att vara med Iston. :) Ska ta ut kaninerna och så också! :) Sedan ska Darling komma och hämta sin baddräkt som hon glömde sist hon var här och när hon ändå kommer så ska hon stanna och bada och så! :) Sedan ska jag inte göra så mycket mer, men jag hittar väll på något sedan också! :)

Nu ska jag iallafall avsluta! :) Bye!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0