Godmorgon! :)

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra! Men jag hittar väll på något! :) Har iallafall sett på lite tv nu och sådant. Ska nog gå ut till kaninerna snart och ge de mat. Efter det ska jag nog bada i poolen och så! :)

Vi har ringt till Kolmården efter min kamera, men de har inte hittat den! :( Sedan kom vi på att vi kanske inte glömde den där utan på en restaurang som vi stannade på på vägen hem och där åt vi en sen middag. Vi åt typ hav nio! :P Vi hade ätit lunch halv tre så vi blev hungriga igen, men halv nio så vi gick in på en restaurang som hette Daisys på Sillekrogen. Där kanske vi har glömt den. Så vi ringde dit också, men just då hade de inte hittat den! Men hon skulle fråga de som jobbade där och de måste hitta den! Tänk om den är borta! :( Den får inte vara borta! Vet inte vad jag gör då!

Nu ska jag avsluta, hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0