Hej!

Hejsan bloggen!
 
Bloggade aldrig igår eftermiddag, men kände att jag hade uppdaterat så mycket så det behövdes inte tyckte jag! :P Men när jag kom hem från skolan igår så tog jag verkligen en långis med Easton! Eftesom jag har hjärtfel så har jag ju den här permobien och deen brukar jag ta när jag går ut med Easton så jag gjorde det. Jag stannar ju såklart när han behöver kissa och saktar ner ofta! Men iallafall. Jag gick till strålsjön och sedan tog jag en väg jag aldrig tog förut och så följde jag den och tänkte: jag följer den här så långt jag kommer och först kom jag till en som typ kampade. Hon såhär märkte ingenting att jag och Easton var där för hon skulle typ göra något och sedan gick hon och tog vatten och så kom det rök från hennes hus och ja. Lite skumt var det! :P Men sedan gick vi tillbaka och tog en annan väg och så följde jag den och då kom jag jättelångt bort! :P Jag kom vid Erstaviks gård! Men sedan hittade jag tillbaka och det var ju bra! Asså jag var typ borta i två timmar! xD Men det var jättekul! Jag brukar göra så ibland. Att jag jag tar vägar jag aldrig har gjort och följa de och sedan se vart jag kommer :P
 
Efter att jag hade gått ut med Eaton så satt jag lite vid datorn hemma och sedan åkte jag och Sarah ut med den roliga saken. Ni vet den där brädan med hjul på som vi tar nu istälelt för rullstolen för den har vi typ tröttnat på! :P Nej, men vi har ju åkt ut med den så himla många ggr så vi ville testa något nytt! xD Den är så himla rolig!!!!! :P Men när vi åker ut med Darling så tar vi också med rullstolen och så sätter vi stolen på sne som vi alltid gör för att någon ska sitta där och när den är sne så kan någon hålla i ryggstöde på stolen och så kan man iallafall åka med rullstolen också! Hoppas ni fattar! :P Men det är skitkul ialalfall och Darling. Om du läser det här! Kan vi vara i helgen och åka ut med den roliga saken?! Det vore så himla kul! :P
 
Nu sitter man i skolan och bloggar! :P Nej, men vi ska börja snart och idag blir det en soft dag också för vi slutar väll typ runt halv tre som vanligt! :D Aja...juste! Idag ska jag och pappa åka och hämta min kamera! :D Äntligen kan jag fota och filma igen och på Lördag ska vi hämta en bur och så ska Sarah få en del av kaninboden och ja en och då ska Candy, Fluff och Piggelin flytta in där och ja! Det kommer bli jättebra! :) Och när vi har fixat det så ska jag visa hur mina kaniner bor! :)
 
Nu ska jag nog ta och avluta! :P Har gjort ett väldigt långt inlägg hära! :P Förlåt, men hade så mycket och skriva om eftersom jag inte bloggade igår! :P  Hej då!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0