Hejsan bloggen!

Idag har det varit en väldigt bra dag! :) De ringde ju från Kolmården och sa att de hade hittat min videokamera!  Sedan ringde det en och fråga om vi ville passa deras hund och det vill vi ju såklart! :) Så vi ska träffas imorgon och sedan ska vi börja passa honom! :) Ska bli så kul! Det är en Jack russel och han heter Iston! Gulligt! :) Aja.
 
Sedan idag har jag bara badat och lite sådant. Har också gjort rent åt Polly och fotade ungarna! :) Lite bilder kommer längre ner! ;) Sedan så har jag gjort en till film så det är bara att checka min Youtubekana! :) Frida håller på och skickar filmerna från tävlingen i lördags så de fimerna kommer också upp snart! :) Men ja...
Ikväll ska vi se på Harry Potter! :P Hehe. Men vi såg aldrig igår för mamma ville kolla på något på tv så det blev aldrig av, men vi ska kolla idag och då ska vi kolla på Dödsrelikerna del 7! Men ska avsluta nu! Bye!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mia-pia

Utsöta kaninungar!! Är dom till salu? Skit söta!!!

Svar: Ja det är de! :)
Emelie Bäckman

2012-08-07 @ 12:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0