I skolan! :)

Nu sitter jag i skolan igen då. Vi började med Idrott. Där skulle vi gå lite i skogen och Sofia har en iphone så jag frågade om jag kunde ladda ner videofyme appen på hennes iphone och göra en videoblogg och det fick jag! Men sedan är jag skulle ladda upp den så typ laddades den aldrig upp! :( Aja. Efter det hade vi So och sedan hade vi No och då labbade vi och dt var jättekul! :) Efter det var det lunch och nu är det lunchrast! :) Efter rasten så vänsta Svenska i 1 timme och 50 min, men sedan slutar vi och det är ju nice! Vi har värsta lyxschemat! Vi slutar typ halv tre varenda dag förutom Måndagar och varannan fredag så slutar vi kvart i 12! Alltså vid lunchen! Fett nie alltså! :D
 
Men nu ska jag avsluta för vi börjar snart! 
 

Tänkte lägga upp ett foto på dagens labb! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0