I skolan!

Då är man i skolan och nu har allvaret börjat! Nä jag skoja, men vi har riktiga lekitoner nu och det har väll varit sådär. Gaska tråkigt att vara tillbaks, men ändå kul på något sätt. Det är ju roligt att få träffa alla kompisar och så! :) Vi började med Sv/En och där har vi fått en ny lärare. Så hon berättade om sig själv och sedan fick vi ett papper att jobba med. Vi skulle skriva vad vi trodde vi skulle göra om 20 år osv. Efter det var det Engelska och nu har jag fått E i Engelska så nu sitter jag med klassen. :) Men märker att de har jättemycket läxor och jag skulle alrig hinna ed de andra läxorna om jag går härså jag ska fråga om jag får gå till Ullis iallafall! Efter det har vi egentligen mentorstid, men vi har inget att plugga nu eftersom skola precis har börjat! Så vi fick rast ända till och och vi har lunch kvart i 12 nu! :) Efter lunchen ska vi ha So och sedan Matte och efter det slutar vi! Vi slutar tio i tre på Tisdagar som förut och det är ju bra! :)
 
Nu ska jag avsluta, hej då!
 
 
Det här var i Turkiet! Saknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0