Imorgon kommer Iston hit! :)

Igår kväll var det en hund som kom och hälsa på oss som vi ska ta hand om i framtiden! :) Det ska bli riktigt kul att få komma ut på mina vägar igen! :D Har ju inte gått där sedan typ ett år eftersom vi slutade med Zidd. Han har typ flyttat! :( Men nu har vi en ny hund och Iston heter han! :) Han är jättegullig och är en Jack Russel på 1 år tror jag det var! :) Han kommer somsagt imorgon kl halv 8 redan så då blir man vaken tidigt! ;) Men det ska bli jättekul! Ska gå ut med honom då och det är så dåligt att det är glapp i min digitalkamera annars kunde ju jag filma Iston med den när jag går ut med honom, men vi kommer ju ha honom hela hösten så det är lugnt! :P Men det ska bli jättekul att ta hand om honom och jag ska göra en Youtubekanal om han också! :) Länken får ni sedan! :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0