Känner mig bättre :)

Nu känner jag mig mycket bättre! :) Det är jättebra! :)

Idag har jag inte gjort så mycket, bara solat och lyssnat på musik som jag laddade ner idag till min mobil. :) Sedan har jag tagit ut kaninerna i hagen också. :)

Idag kom två Harry Potter filmer till som vi hade beställt! Vi beställde Harry Potter och de vises sten och Harry Potter och den flammande bägaren! Så nu har jag alla! :D Vi ska se om alla Harry Potter igen! :P Men ja. Nog tjatat om Harry Potter nu! ;)

Min kamera är jätteglappig nu så vi måste lämna in den igen. Vi ska göra det i veckan typ eller något! :) Får se om den blir bättre, men kan inte filma med den alls så vi måste nog lämna in den...

Jag längtar tills min videokamera kommer! :D Vill göra en film om Kolmården nu!!!!!! :P

Aja, nu ska jag avsluta! Bye.

Hihi. :) Lilla Fluff som ligger och har det skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0