Kommit hem!

Nu har vi kommit hem från cirkusen! Den var jättebra! :) Det var elefanter, hästar, akrobater och mycket mycket mera! Filmade allt med min älskade videokamera såklart! Men jag tänkte ta med mig ett till minneskort för det minneskortet jag har till kameran var fullt och jag hann inte överföra de till datorn innan vi skulle åka så jag var tvungen att byta till ett annat och ta med ett till minneskort ifall det också skulle ta slut på minnet men jag tappade det där och jag märkte det sedan och jag kunde ju inte leta efter det då. Hade ju säkert tappat det bland leran där och det var ju försent då... Aja.
 
Nu skypar jag med Darling och inte så mycker mer. Men ska snart gå och lägga mig eftersom det är skola imorgon och man vill ju inte vara tröff då. Ska upp halv sju...så inte så kul att vara trött då! Men aja. Nu ska jag avsluta och kom ihåg att följa mig på Instagram! ;) smultronet13!!! Bye!!!! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0