Kungsan! :)

Idag var jag och mamma i kungsträdgården och hade det mysigt! :) Föst åt vi på macdonal´ds och jag fick hoppa de där studsmattorna och sedan tog vi en glass där! :) Det var gott och sedan gick vi och köpte kantareller och bär! xD Jag ville ha körsbär så det fick jag och sedan åkte vi hem! :) Nu väntas middag och sedan ska jag iväg för att rida! :) Det sa bli jättekul! :) Har ju inte ridit på tre veckor sedan sist och det ska bli så kul att få träffa alla hästar igen! :) Glömde berätta att alla har typ bytt ridlärare också. Mikaela har typ slut eller våran grupp kommer iallafall inte ha henne, men vi ska ha Therese istället! Hoppas att hon är bra, men det tror jag! :)

Nu ska jag snart äta, så hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0