Måste ha ett nytt stativ :(

När jag och Sarah åkte ut med den roliga saken förrgår så tog jad med videokamera och satte den på stativet för jag skulle filma när vi åkte runt! :P Och sedan skulle vi åka någon annanstans och då tyckte jag att jag såg Zidds matte med någon annan hund så vi såhär skulle åkte efter henne och kolla om det var hon eller inte (det var inte hon) men då så rmade korgen på bilen i marken och då låg kameran och stativet där. Kameran klarade sig, men stativet gick sönder och det var Sarah som märkte det efter någon halvtimme då ett ben hade lossnat. Så nu är det sönder också, men det kostar bara 99 kr på Netonnet så jag ska beställa det! :) Stativet var också rätt gammalt. Har har haft det sedan 2009 så måste köpa ett nytt! :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0