Min dag! :)

Idag har ju Felicia varit här och det var skitkul! :D Vi började att hoppa med kaninerna! :) Sedan gjorde vi den roliga och knäppa videon! :P Efter det badade vi och bastade och sedan gjorde vi rent till kaninerna för Felicia ville det! :P Men det behövdes ju också! :) Sedan åkte vi ut med rullstolen och efter det tog vi glass och så laddade vi upp videon på Youtube och jag har gjort videon i ett tidsinställt inlägg som kommer upp typ imorgon eller något! :) Sedan var hon tvungen att gå hem! :( Men det var jättekul! :)
När hon hade gått hem så borstade jag Fluff och sedan kollade jag på Almost Famous och då kunde man bara välja Engelska på textningen så vi måste beställa en ny! :( Okej, nu tror ni att jag är dålig på Engelska, men det är ju faktiskt mycket skönare och roligare om man kan läsa! Aja...

Nu vet jag inte vad jag ska göra, men jag hittar väll på något! :) Juste. Jag ska göra en film om när vi gjorde rent till kaninerna idag för jag filmade då! xD Eller ja, jag ställde videokameran på ett stativ och filmade därifrån som den andra filmen! :)
 
Här får ni lite knäppa bilder från idag när vi gjorde videon. Min videokamera fotar ju när man ler eller skrattar
och det gjorde vi typ hela tiden i filmen! :P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Typ bästa bilden! xD
 
Ska avsluta nu. Bye! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0