Resultat!

Nu är den andra dagen av Hågelbydagarna över! :( Åh, jag vill inte att de ska vara slut! Det var så himla kul! :( Aja...
 
Här kommer resultaten!
 
Candy: Candy gick på 1+2 fel och kom på plats 8/16.
Fluff: Fluff gick på 1+0 fel och vann klassen! :D
Piggelin: Piggelin gick på 3 fel och kom inte med till final. Hon kom på plats 13/7.
Theodor: Theodor gick på 1 fel, men han blev utesluten igen! :P Lilla gubben, han har tappat sugen! :P
 
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men jag hittar väll på något! :) Nu ska jag iallafall avsluta, hej då! :)
 
 
Jag och Theodor idag! :)

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Hej! Du skrev kommentar på min blogg för länge sen. Är från ridläger 2010 som du kanske vet. Vad roligt att du skrev en kommentar så jag behövde titta in på din blogg.

Rosanna

Svar: Vad heter din blogg nu igen? :) Ja jag sökte på något med hästar och så kom din blogg upp! :)
Emelie Bäckman

2012-08-22 @ 23:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0