Resultaten!

Idag bar det av till Hågelby! :D Det var en jättekul dag med kaninerna och Felicia! :) Det var loppis idag i Hågelby och Fridas familj skulle gå på den så hon kom till oss och stannade en stund. :)

Här kommer resultaten!

Candy: Candy gick på 1+2 fel. Tror jag! :P Och kom på 5/12
Fluff: Fluff gick också på 1+2 fel och kom på 2/17 och har nu bara en pinne kvar innan han blir medel!
Piggelin: Piggelin gick på 5 fel och i grunden och kom inte med till final. Hon kom på plats 17/17 .
Theodor: Theodor blev utesluten, men han gick på 3 fel.

Nu så ska jag softa framför datorn och ladda upp filerna från idag på tävlingn på Youtube. :) Efter det är det middag och det blir Lövbiff med klyftpotatis och bearniesås! :D Mumsi!!! Det ska bli jättegott! Sedan ska jag och Sarah gå och handla godis och chips och sådant! :) Sedan ska jag chilla vid datorn och kolla på Almost Famous igen och tagga till tävlingen imorgon! :D Hihi! ^^ Nu ska jag jag avsluta, ha det gött! ;)

 
Klumpiduns idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0