Ridningen börjar imorgon! :D

Höll ju nästan på och glömma att imorgon börja jag rida igen! :D Det ska bli så kul och det var rätt länge sedan jag satt på en häst! :P

De har gjort om väldigt mycket på ridskolan. Det är bara första gruppen som kommer få sadla och sista som kommer få sadla av. Så man får gå direkt till ridhuset och ta hästen där och sedan lämnar man hästen där och så kommer nästa grupp och så håller man på så. En del grupper kommer ha teori efter lektionen och en del före. Min kommer ha före! :) Och så har de ändrat tiderna också. Förut började jag tjugo över fem och nu tio över fem. :) Det är bra för då kommer jag ha längre tid på mig att bada och så efter ridningen. Sedan kollar jag ju på tv innan jag lägger mig så, det är ju bra! :) Men ja...

Jag tycker inte att det är bra att de har gjort så att man går och tar hästen i ridhuset. Det är ju bra för hästarna så att de slipper gå in och ut, men vi har ju haft såhär hela tiden så det kommer bli lite ovant, men som precis allt annat så kommer man ju vänja sig! ;)

Imorgon kommer också den första utvärderingen om ridlektionen på länge! :)

Men det var bara det jag ville säga, hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0