Skola imorgon! :(

Jahapp. Då ska man till skolan! Nej jag vill inte, men jag måste! :( Åh, varför ska skola finnas?! Aja. Vi får iallafall sovmorgon och det är ju bra. Vi ska böja kl 9. Då kommer vi nog ha en genomgång och så får vi vårt schema,. Ska bli lite spännande att se hur det kommer se ut. :) Hoppas vi inte slutar så sent bara. Det är bättre att börja tidigt och sluta tidigt än att börja sent och sluta sent tycker jag! Vi får se! :)S edan ska vi ha lektioner till lunch tror jag och efter lunch till 2 och då slutar vi. Jag vet, konstig skola. Alla andra får typ sluta då, men vi ska ha lektioner! :( Aja. Ska avsluta nu. Hej då
.
 
 
Snart går man här igen...här går vi när vi ska till bilden och slöjden i Diamanten som är i en annan byggnad i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0