Skoldagen

Har inte hållit igång uppdateringen så mycket, men har tappat lite sugen nu när det är skola och så. Jag vet jättedåligt, men jag ska naturligtvis inte ta bort bloggen! Men jag skriver när jag känner för det och så! :)
 
Nu tänkte jag iallafall berätta om skoldagen eftersom jag aldrig skrev på lunchrasten! :)
 
Först hade vi Idrott och jag kom för sent för taxijäveln och jag missade genomgången och vad vi skulle ha för idrotts lektioner i höst, men Sofia sa det så jag missade inte så mycket. Sedan hade vi mest lekar och så. :) Efter Idrotten var det So och då pratade vi om nyheter och vi skulle göra nyhetsbevakning igen. Asså man ska ta ut en nyhet varje  vecka och redovisa typ. Något sådant iallafall. :) Efer det var det No och då fick vi våra No böcker. Våran skola har lagt ner onlineböckerna. Alltså vi hade böckerna på datorn förut, men nu har vi inte det längre och det är så dåligt! Det var så enkelt att ha böckerna i datorn så man slapp gå runt och bära en massa tunga böcker! :( Aja. Man får stå ut. Efter Non var det lunch och sedan hade vi en jättelång svenska lektion tills vi slutade. :)
 
Ja, det var den skoldagen. Skönt att komma tillbaka faktiskt! :)  Slippa gå runt och inte ha någonting att göra här hemma! :P
 
Efter skolan så gick jag ut med Iston och då började det spöregna så jag blev jätteblöt! :P Aja, nu ska jag avsluta! Bye!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0