Tagga, tagga tevling! ♥

Imorgon är det ju tävling! :) I Gulsippan denna gång också! :) Jag ska tävla i lätt ny, lätt och medelsvår ny! :) Jag ska starta nummer 3 med Candy i lätt ny och 11 med Piggelin. I lätt ska jag starta 7 med Fluff och i medelsvår ny ska jag starta som nummer 4 med Theodor.

Det är även den här gången ganska lite starter så dagen kommer nog gå ganska fort! :) Nu tror ni att ingen kan filma mig imorgon eftersom vi har glömt videokameran på Kolmården, men Frida kan filma mig med sin kamera och så kommer hon skicka filmerna till mig på Skype! :) Så det kommer iallafall komma upp filmer från tävlingen imorgon! :) Men nu ska jag kolla på Almost Famous! Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0