The last day for on this week for me is finshed! ;)

Japp! Nu har jag helg! :D Men det är för att det är Jp-spelen imorgon och det är liksom idrottsdag. Men jag ska inte gå på det för att jag ska till doktorn då och undersöka mig. Så nu har jag helg kan man säga! :D Innan eller efter doktorn imorgon! Ska bli nice då jag ska få lite kläder! :) Behöver mjukisar m.m! Behöver egentligen inte tröjor, men hittade en sådan snygg trja så jag måste bara ha den! :P
 
Orkar inte berätta om skoldagen, men den såg nästan ut som igår förutom att vi hade Engelska idag också! Aja...nu sa jag ta och runda av tänkte jag. :) Hej då!
 
Juste, det var ju några som ville att jag skulle köra Dagens outfit så jag kommer göra det i framtiden nu! :) Dock inte så himla ofta, men vi får se när det kommer upp helt enkelt! :)
 
 
Ful bild på mig, men jag bjuder! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0