Tjing!

Nu har vi lunchrast! :) Först hae vi Sv/En och där fick vi ett häfte att jobba med och det gick ganska bra! :) Efter det så skulle vi jobba med något som vi behövde jobba med, men det behövde inte jag så jag satt bara och chillade lite! :P Efter det hade vi So och då pratade vi om en nyhet om mjölk! xD Ah, sedan så hade vi Matte och efter det var det lunch! Och juste efter Son så fick jag reda på att jag inte skulle ha Matte på Måndagen som är den sista lektionen utan jag skulle ha den på Tisdagen istället så jag får sluta 10 över två då! :D Fett chill schema jag har alltså!!!!! :D Men det är faktiskt väldigt soft! :D Aja...nu vet jag inte riktigt vad vi ska ha, men aja :P
 
När jag kommer hem så ska jag träna kaninerna lite och sedan vet jag inte vad jag ska göra, men typ ta det lugnt och så! :) Ni får ha det bra så hörs vi sedan! :) Hej då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0