Tjing! :)

Idag har jag inte gjort så mycket! :) Bara varit ute och så. :) Jag tog ut Theodor och gick med honom lite också! :) Efter det var vi och handlade till kaninerna! :) Vi köpte två st pellets, hö och spån! :) Sedan köpte Sarah ett hus till Agnes, men det var för stort så vi är typ tvungna att byta det eller något! :P Efter det åkte vi till Älta krysset och köpte glass och tog tog jag en Calippo shoots! :)

Little Darling kunde inte komma till oss idag för hon hade redan en kompis hos sig och sedan tänkte ju vi åka till Grönalund, men alla var typ trötta sedan igår.

Nu kommer ni säkert undra vad fan är det jag håller på med eller något, men vi glömde min videokamera på Kolmården så nu har jag ingen kamera!!! :( Åh, blir så arg och irriterad!!!! Men det var för att natten till igår kunde inte vi eller rättare sagt jag sova. Vi delade rum allihopa och precis när jag hade somnat så skulle mamma gå på toa och sedan Theresés mamma och sedan Theresé och Sarah också. Så jag blev ju väckt av de och inte kunde sova någonting! Jag var vaken i typ fem timmar för Theresés mamma snarkade hela tiden och då kunde jag inte sova så ja...vi var jättetrötta nästa dag, men det gick ganska bra ändå. Men sedan på kvällen så skulle vi gå och äta korv på en korv kiosk och då hade faktiskt mamma min kamera där och filmade och sedan glömde hon den där. Så ja..nu har jag ingen kamera! Åh! Jag som vill göra en film om Kolmården! :( Aja...sådant är livet och vi får verkligen hoppas att de hittar den! För jag älskade den kameran! :( Jag har snart haft den i två år! Vi har ringt Kolmården och frågat efter den och då skulle de leta efter den och så! Hoppas de hittar den! De måste göra det annars vet jag inte vad jag gör! :( Alla bilder och filmer som jag tog där och åh! :( Jag som vill göra en film om Kolmården och lägga upp på Youtube och lägga upp bildbomb på bloggen och så är den där liksom! :( Aja...man får bara hålla tummarna!

Nu ska vi snart äta middag och vi ska grilla! :) Sedan ska vi kolla på Tv, men inte jag för jag ska kolla på Almost Famous igen! :P Men den ska jag kolla på och tagga tills imorgon! :D Tagga, tagga tävling! :D Aja, ska nog avsluta detta inlägg nu! Tjing!


Kommentarer
Postat av: Little darling

Förlåt att jag inte var med er idag!
Har dåligt samvete jag glömde liksom bort!
Sorry darling <3

Svar: Det gör inget Darling!
Emelie Bäckman

2012-08-03 @ 18:08:54
URL: http://legoloveer.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna

Kan inte du lägga upp skräckfilmen när du är klar med den? :)

Svar: Vi är klara md den, men Darling råkade avbryta den och vi har en på hennes dator. Så den kommer inte komma upp förns när vi är hos de och äter middag eller något
Emelie Bäckman

2012-08-03 @ 18:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0