Vart på Grönan! :D

Idag har jag ju varit på grönalund! :D Det var skitkl! :D Vi åkte allt för utom Radiobilarna, Popexpressen, Insane och den Flygande mattan! :P Men det var jättekul. Tyvärr kom det en liten skur där så vi var tvungna att sätta oss under taket, men det var bara en liten skur som tur var! :) Ja, vad ska man säga mer! Det var iallafall awesome och jag filmade typ allt jag åkte med videokameran. Jag vet, man får egntligen inte! :P Men jag gömde den så de såg inte den, fast på Vilda musen såg de den så då tog de de tills vi var klara! :P Men jag ska lägga upp allt på Youtube! :D Vet inte om jag ska lägga upp alla videos här, men vi får se hur jag gör! :)
 
Snart ska vi äta middag, men jag är inte så värst hungrig så jag skippar nog den eller något. Jag åt Hot snacks innan vi åkte hem, men det är ju så gott! :P Så är typ mätt nu! :P Men aja...nu vet jag inte vad jag ska blogga om så hej då! :)
 
¨

Våran pool :)

Kommentarer
Postat av: JuliaW

Hur kan man inte åka popexpressen? :O Bästa ju ;)

Svar: Haha ja! :P Men jag hatar när det snurrar! xD
Emelie Bäckman

2012-08-16 @ 19:44:15
URL: http://juliawester.blogg.se
Postat av: Hanna

Snälla kan inte du göra flera videoinlägg? :D


Svar: Jo, jag ska de! :)
Emelie Bäckman

2012-08-16 @ 22:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0