YES! :D

Min kamera funkar igen! :D När jag höll på med kameran lite och sa: Åh varför ska du vara sönder för?! :P Så råkade jag klicka på den där knappen där den startas och stängs av ni vet och så sattes den på! Jag ba: WHAT?! Och blev överlycklig! :P Jag hade ju ingen kamera nu, men så funkade den där! :D Jippi! :) Nu kan jag filma och fota och allt det jag har tänkt! :D Men den är fortfarande glappig, så ibland så blir det huller om buller när man ska ändra inställningar eller jag den glappar och samma sak när jag ska zooma, då zoomar den in men sedan kan man inte zooma ut igen utan den fortsätter att zooma in iallafall! :P Men det är iallafall bra att jag kan fota! :) Sedan kan man inte filma ibland heller, men aja! :) Huvudsaken är att den funkar iallafall och jag ska låta den laddas på datorn då och när den laddas så blir den varm och då kanske allt vatten torkar ut! :) Hihi! Då kommer den nog bli helt bra! :D
 
Här kommer en liten video på hur överlyclig jag blev! :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0