Darling! :D

Tjingeling allihopa!! :D Nu är det äntligen helg! Så himla skönt!! :) Idag ska vi äta midda hoss Darling och det ska bli så himla kul!!! :D ^^ Längtar så mycket!!!
 
Har inte gjort så mycket mer. Har mest tagit det lugnt och sedan gjorde jag rent åt alla kaniner och borstade även Fluff! :) Jag filmade medans så ska göra en film om det, som kanske kommer upp snart eller ananrs ikväll! :) Så håll utkik på min Youtubekanal! ;) Men ja! ^^ Vi ska typ vara där kl 5 och jag lägntar så mycket! Det var så länge sedan sist. Det var i typ sep!!! Men ja. Så det ska bli kul!! :) Juste! Ni kanske redan har märkt dettta. Men Takida ska komma till Stockholm den 28 mars och vet ska se de de??!! Jo jag såklart! ;) Det är bara två veckor efter Stiftelsen, ni fattar inte hur gladj ag är just nu!!! :D Längtar så jävla mycket! ^^ Ska gå med Felicia då med! :) Vi ska också gå på Stiftelsen! :D Nu är det bara 89 dagar kvar till Stiftelsen och 102 till Takida!!!! :D Hehe! :P Men ja. Det ska bli så jääävla kul!!!! Men nu måste jag avsluta! Bye. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0