Fredag :D

Idag är det Fredag imorgon Lördag! Ska bli så skönt med helg! :) Ska typ tävla på Söndag, men Emilia och Felicia ska inte tävla då så vet inte om jag ska tävla då. Har redan anmält mig, men vet inte. / Har ju tävlat typ alla förutom när jag var i Turkiet och Frankrike haha! xD Men aja. Åker nog ändå tillslut! ;) Tycker såkalrt det är kul, men det är ju så mycket snö nu och ska man gå där och halka med transportburarna liksom. Nä tror inte det. Men samtidigt det är ju sista tävlingen för i år!! Jo jag ska tävla!!! :P Hehe! :P Så fort kan jag ändra mig! ;) Men jag ska tävla. :) Ok. Det här blev ju ett väldigt wierd inlägg men aja. Juste Awa har vunnit X factor så himla bra!!! Röstade typ som en galning! xD Men jaja. :) Juste. Startlistorna har kommit ut och jag ska starta: 4:a med Smulan i mini. I lätt ska jag starta: 2 med Candy, 8 med Fluff. Han ska starta i lätt igen. :) Sedan ska han prova medel nästa termin eller vad an säger?? igen. :)  Aja. Sedan ska jag starta 14 med Piggelin, 24 med Polly och 29 med Theodor. Så det komemr gå snabbt. =) Och det är ju bra! :) Men aja. Vet inte vad jag ska göra nu, men hittar väll på något! Tjadå bloggen!
 
 
Gjorde detta collage idag! Love you forever and ever! <3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0