Godmorgon! :)

Godmorgon bloggen! :) I´m alive! ;) Hehe. Det sas ju att jorden skulle gå under igår natt vid 2.12 och det gjore den ju verkligen! :P Nej, men vem tror på att Jorden kommer gå under! :P Den kommer göra det om typ 3 000 år när den slukas av solen! Haha! xD Eller något! :P Aja.
 
Var nyss ute hoss kaninerna! :) Borstade Fluff och gav alla mat. :) Vi måste köpa hö nu igen, men det är det att alla har ju köpt hö som galnigar så det är typ slut överallt. Både på konsum och zoologiska och ja överallt. Men det skulle komma in idag sa de så det får man hoppas! Men det tror jag. :) Ja. Idag ska vi göra julgodis och sådant. :D NU börjar det verkligen närma sig! Vi har köpt gran och pyntat den och vi håller på och lägga in alla klappar under granen! :D Eftersom jag troligen kommer få en iphone i julklapp! Måste ha det! :P Så kommer jag inte få så många. Men iphone är ju dyrt så inte konstigt! Kommer nog vara nöjd ändå! :D Längtar så mycket!!! Jag måste få Takidas DVD där man får se när de spelar live på Hovet när de slog igenom! :D Måste ha den! :P Sedan måste jag ha Takida kläder alltså! Ja det återstår ju bara att vänta! :D Kommer somsagt göra en videoblogg när jag har öppnat julklapparna och säga vad jag har fått! :D Aja. Ska avsluta nu. :) Men kanske slänger in ett inlägg senare. :) Hej då!
 
 
Cool snö bild jag tog hoss Darling! :) Saknar!

Kommentarer
Postat av: ZOOFIE

De hade slagit igenom långt innan Hovet-spelningen, bara så du vet :p De var ett av Sveriges största band ett år innan det, till och med...

Svar: Hehe. :P Men aja!
Emelie

2012-12-23 @ 23:25:24
URL: http://zoofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0