Horse show! :D

Idag är det ju horse show! :D Denna gång blir det Gala show. :)) Och sedan ska vi gå imorgon också och då har vi Vip platser och det är inte helt fel! ;) Bästa helgen alltså, men bästak vällen var igår!!! kOmemr aldrig glömma den. Kan fortfarande inte fatta att vi pratade med Pålle och Chris i bandet!!! helt sjukt!! ^^ Robban åkte  före med Krille i en taxi men vi såg honom röka först och då tntke vi prata med honom också men det ksulle inte jag våga. SKulle typ bara stå där haha! xD men sedan åkte de och då var det bara Mattias, Tomas, Chirs och Pålle kvar och jag stog liksom där med de när deras taxi skulle komma medans vi väntade på Felicia pappa!!! HELT SJUKT! Men ja. Nog om deen nu. Men det var verligen min bästa kväll! Aja!
 
Vi ska typ åka kl 6 för den börjar 7 tror jag?? :P Men ngot sådant och det ska bli så himla kul!! :D Juste. Jag ska ladda up pfilmen när jag spelar blockflöjt nu haha! xD Bjussar på mig själv då så att ni vet hehe! xD
 
Men ja. Det var det! Vi hörs kanske sedan! :) Hej då!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0