Jullov!!! :D

Äntligen har man jullov då! :D Så himla skönt!!!!!!!!! Ska verkligen bli skönt att få vara ledig ja i typ tre veckor. :D Kan inte fatta att det är jullov än!!!! :P Men det har gått så himla fort!!!! Haha när jag kom hem så hade jag bara lust att slänga mig i snön, som jag gjorde också haha! xD Aja...
 
Idag städade vi bara klassrummet och så tömde vi skåpen. Vi ska ju byta klassrum till vårterminen! :( Så himla dåligt. Sista terminen liksom!!! VIll ju ha vårt klassrum som vi alltid ha harft!! :( Vi har liksom haft det i tre år och ska vi byta nu...
 
Men än är det inte riktigt slut på vardagen eller vad man säger! :P Jag har ju ridning idag som vanligt och det är hoppning! :) Det är sista ridelktionen på terminen! :) Kan inte vara med på skolavslutningen p.g.a det så ja. :) Asså vi ska egentligen åka tillbaka till skolan och ha avslutning. Men ska ju åka vid halv fem så jag har tid på mig hehe! :) Men nu ska jag göra lite annat! Som att göra en film när jag gör rent åt kaninerna som jag har glömt! Så ja. Hej då!! Skriver terminens sista ridlektion utvärdering efter ridningen såklart! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0