Ångrar mig över en sak...

Jag ångrar mig över en sak ni säckert tycker är jättekonstigt. Men jag trodde att det var helt fult på mobilen och tog bort jättebra eller ja mysiga filmer :P när jag åkte buss förra,förra vintern. Filmade Sarah och ute i fnstret när det var värsta mycket snö <3 Trodde att det skulle bli sådär mycket snö den här vintern också så tog bort den viden...som jag inte skulle ha gjort! Det var ju bara att ändra att alla bilder och filmer skulle spara till minneskortet! Jag är så dum, dum, dum...ni får tycka vad ni vill om det här...men jag ångrar mig iallafall jättemycket att jag tog bort dem där videosarna! :(



Ni kanske tycker jag är lite konstig nu, men jag vill att det ska vara såhär mycket snö som det var förra året! Gärna mer! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0