Beställa pizza snart! :)

Hej allihopa!  För ungefär 45 min sedan så kom jag hem. Då hoppade jag med kaninerna och tränade faktiskt lite medelsvår med Theodor och det gick faktist jättebra! :) Han gillar verkligen att hoppa högre hinder och han går mycket mera frammåt då så jag längtar verkligen tills han går upp till medel som han kan göra den 28 onde Januari! :D Men jag behöver träna ganska mycket för jag har inte gjort det! :P
Om en stund ska vi ringa och beställa pizza, det ska bli så gott! :) Jag kommer nog ta en Hawaii Pizza! :D Sedan ska vi ju kolla på Harry Potter, men det har jag sagt typ tusen gånger...:P Men ja! :) Nu ska jag ta och avsluta så hej då! :)


Mums! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0