Fredag den 13:onde

Tjingeling allihopa! Nu har vi lunchrast och jag försöker hitta en låt till en film. Det har blivit jättekonstigt på min youtubekanal för det står att jag har lagt upp SuperSmothie 2011 den 12 Januari 2012. Men det har jag inte gjort...jag la ju upp den den 27:e Dec innan jag åkte till Florida. Står det så på er? Jaja...
Idag är det Fredag den 13 onde. Har alldeles glömt bort det...tur att jag inte rider idag så man inte ramlar av då! :P För två år sedan gjorde jag det på Fredag den 13:onde på Comet kommer jag ihåg så det var väll min otursak då?! :P Jaja. just nu snöar det faktiskt! :D Nu får den här snön lika kvar till slutet av Mars tycker jag och inga mer plusgrader så den smälter bort igen! Jag längtar ju till våren men jag vill inte att den här illa snön som kommer ska smälta bort! :) Men ja...
Jag ska försöka fixa det här med kryssen som faller ner, om det inte går så får ni leva med det för jag orkar inte byta blogg IGEN...
Nu ska jag fortsätta på filmen, hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0