Haft idrott!

Hej allihop! Nu har vi haft Engelska och Idrott, på Engelskan skulle vi fortsätta att skriva våra historier. Man ska skriva om alligatorer och så. :P Min är inte direkt så bra då men jaja...sedan hade vi Idrott och då hade vi Cooper-testet, man skulle springa i 12 min och jag har gjort sträckt hälsenan så jag kunde inte springa så mycket och sedan har jag ju hjärtfel så man kan verkligen inte säga att jag fick något bra resultat! :P
Nu ska vi ha So som börjar om ungefär en kvart, sedan är det lunch och sedan har vi ha No och sedan slutar vi tio i två! :) Så skönt! är jag kommer hem så ska jag hoppa med kaninerna och sedan ska vi äta pizza och kolal på Harry Potter! :) Vi ska kolla på ettan! :)
Men hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0