Helg snart! :D

Snart är det äntligen helg, imorgon är det redan Fredag! Jag har nyss kommit hem och ska plugga So och No! :) Det gå bra med So plugget! :).Har kommit igång med det tack vare att vi fick plugga och börja på det på Målstugan! :) Petri sa vad man skulle göra ör att nå högre betyg och då kom jag igång! Det var bra! :) Så nu vet jag vad jag ska göra. Jag ska plocka ut det viktigaste från alla religioner, gröa likheter och skillnader m.m . Då kommer jag få D eller C om jag bara kommer ihåg! :) För jag vill verkligen inte få E igen! Och sedan får man ju fusklapp, så det kommer nog gå rätt så bra! :) Sedan ska jag plugga No sist. Ska göra klart So plugget och skriva så jag har klart så jag bara kan träna på det sdan! Så det inte bli så mycket plugg veckan innan liksom på det. Sedan ska jag ta kemin. Men ja...jag kan nog rätt mycket på kemin, men jag måste ju läsa annat och svara på testa dig självfrågorna annars också så jag inte sitter där och har glömt bort hälften igen! :P
Men ja! Hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0