Hemma! :)

Nu har jag kommit hem från skolan! Jag hann inte hoppa med kaninerna idag för jag och min syster Sarah har handlat! Vi ska äta tacos och det var lite saker som fattades så vi handlade det och sedan handlade vi semlor och jag plockade på mig en chips! ;) Men jag tror jag ska spara den tills imorgon! :) Hehe...vi gör allt för tidiigt, det är ju bara Torsdag. Vi ska ju äta tacos och jag har kvar mina kladdkakemuffins och sedan semlor! :) Men det ska bli gott! :) Egentligen ska man göra allt imorgon men vi gör det idag istället! :P
Idag börjar Sveriges värsta bilförare! Det är ett program som handlar om personer som ska ta krörkort och ibland misslyckas dem och kör på massor med saker så det ska bli roligt att se på det igen! ;)



Nu kommer det bilder på allt gottigotti som jag ska äta! ;)






Nu ska jag gå upp och hjälpa till lite! :) Så hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0