Husdjursmässan nästa! :D

Tjingeling!!!
Nu har jag kommit hem från Florida. Det var jattemysigt där och vi gjorde ju en massa roliga saker!! Det var jätteroligt att kolla på Harry Potter Land! Vi badade och solade och ja jag har ju skrivit vad vi har gjort om ni tittar lite längre ner.
Idag ska jag åka till husdjursmässan om någon timma! :) Men uppdaterar lite innan på bloggen innan! :D Måste ju importera alla bilder och filmer från resan så tänkte göra det lite snabbt! :) Men får se om jag hinner importera filmerna från videokameran....det blir nog lite stressigt. Har ju minne kvar innan det blir fullt så det skulle inte göra något om jag inte hann! :)
När jag kommer hem så ska jag göra en film om husdjursmässan. Men nu måste jag gå upp och äta! Hej då!




Husdjursmässan here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0