I skolan!

Hej allihopa! Nu är det mondag igen och jag sitter i skolan! Vi skriver om arkitekur, Frida (vår svenskalärare) har delat in oss i grupper och så ska vi göra kollage om det.
Sofia har åkt och vaccinerat sg! :( Sedan ska hon typ äta lunch där och så, så hon kommer inte tillbaka sedan! :( men imorgon blir det som vanligt igen! :) Jag längtar tills den här dagen är sut. När jag kommer hem är det blockflöjt och efter det ska jag nog handla något gott eftersom jag har ganska mycket pengar i plonbkoken! :)  Så jag ska handla typ ett wienerbröd eller selmor till mig och Sarah! :) Men ja! Sedan ska jag titta på halv åtta hos mig och 112 på liv och död! :)
I morgon är det ridning och Sofia ska somsagt följa med! Det ska bli så himla kul! :) Jag ängtar så mycket, undrar vilken häst jag får. Jag hoppas att jag får Picco, Dingo eller Daisy! :) Det känns som om jag kommer få någon av dem för att jag inte har ridit Dingo och Picco och det var jättelängesedan jag hade Daiysy! :) Så det känns som om jag kommer få någon av dem, men man får vänta och se! ;)
I klassrummet fick jag reda av Petri att jag inte blev godkänd på det här No provet heller! Gud vad irriterad jag blir! Vad gör jag för fel?! Ajja, jag får ta nya tag och jag tänker verkligen bli godkänd på nästa så det inte blir som förra gången!
Vi har inga läxor och det är så skönt. Eller jo en, det där närings och tränigsprovet, men det är typ om två veckor. Det skulle vara vecka 8:a så jag behöver inte börja på det nu. Men det är ju bra om man läser lite varenda dag! :)
Nu har vi rast så jag ska fortsätta på filmen jag håller på och gör om Theodor!  hej då! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0