It was only my and your ways Zidd...

Åh! Tänk om dem har sålt Zidd! Jag kan knappt tänka tanken...det var ju bara dina och mina vägar Zidd...ingen annans! Våra vägar som vi gick på varje dag du var här...våra hemliga vägar som vi hittade tillsammans. Vill inte gå med en annan hund Där. Vill gå med dig, vill inte ha en annan hund. Vill ha dig! Snälla kan inte du komma tillbaka och vi kan få ha dig som vanligt igen...Mondag-Onsdag. Vill gå ut och promenera med bara dig ingen annan hund! Jag kommer sakna dig så fruktansvärt mycket om du lämnar oss, kan knappt tänka mig tanken. Har vant mig vid att vi inte har fått ha dig och att jag inte har fått komma ut på våra vägar men jag saknar dem och det så mycket! Och eran kanal: BellaoZidd. Hur kommer det bli med det?! Kan ju int bara göra filmer på Bella...så om det vore så att dem har sålt honom så ska jag göra 3-4 filmer om Bella när hon kommer tillbaka och sedan en om att jag kommer sakna Zidd så mycket! Sedan när vi har hittat en annan hund...så kommer jag göra en kanal om dem istället. Men det får bara inte hända!



You come alwas be in my heart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0