Jahapp...

Skola igen då! Så tråkigt. Nu sitter jag i det lilla rummet och Sofia ska förhöra mig på Kemin. Jag ska ju göra omprov...men det här ska vekrigen inte hända igen! Ska bli minst godkänd på varenda prov nu har jag bestämt mig! Det är inte So prov utan man ska få skriva ett dokument på So letionerna så man behöver inte direkt plugga till det och då ska man skriva om varje religion och vad man tycker är fel och rätt med den religionen osv. Och det var typ jätteenkelt, eller ja, jätteenkelt och jätteenkelt. Det var inte så svårt att få A iallafall för man behövde bara ha många förklaringar och åsikter! Men jag blir ju såklart jättenöjd om jag får åtminstone C! :) men ja...Hoppas den här veckan går lika fort som den andra! Jag längtar så mycket till helgen för då är det  bara en vecka kvar till nästa tävling och det har föresten kommit upp ännu mer tävlingar nu på forumet! :) Så kul! :)
Nu ska Sofia förhöra mig, hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0