Kollar på Recept :)

Hej allihopa!
Nu har vi lunchrast och jag och Sofia kollar på sockerkakarecept eftersom vi ska baka hemma hos Sofia idag! :) Det ska bli jättekul! :) Vi ska ju såklart också plugga och även hoppa med Fluffen! :) Längtar dit så mycket, innan vi slutar ska vi ha Matte och Musik! Jag gillar inte Musik....asså det är såklart kul och sådär, men lektionen är så uttråkande, förut fick vi inte sjunga alls och det får vi göra nu eftersom vi har fått en ny lärare. Det är väll kul tycker ni...men det tyckker inte jag.  Kul att bara sitta där på en stol med ett papper i handen och sjunga och skämma ut sig? Tycker inte det är roligt med Musik i skolan över huvud taget! Jag sjunger inte så där jättebra...heller. Alice i min klass sjunger så himla bra och hon har till och med gjort egna låtar!
Nu ska vi kolla vidare på recept så hej då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0